Pozycjonowanie lokalne firm

Meble wypoczynkowe - projektowanie wnętrz
Urządzanie mieszkania -meble klasyczne
1 września, 2020
Chirurgia stomatologiczna Toruń - stomatologia estetyczna
Chirurgia stomatologiczna – zabiegi stomatologicznej
1 września, 2020

Obecnie widać, że bez należytego wypromowania strony internetowej, perspektywy na dobre wyniki naszej firmy są dosyć małe. Na szczęście, dzięki rozwojowi technologii, Google wymyśliło wielowymiarowy system, który pozwala nam na dotarcie do Klientów, ulokowanych blisko nas. Aby to właśnie nasz salon fryzjerski, serwis opon, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało wyhaczone przez Odbiorców z pobliża, konieczne jest poprawne pozycjonowanie strony w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wpływa na nie dużo czynników, którymi zajmiemy się w poniższym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – czyli co?

Najzwyczajniej w świecie, pozycjonowanie lokalne to promowanie wybranej witryny w wyszukiwarkach. Od zwykłego pozycjonowania stron różni się jednak tym, że skupiamy się na wyszukujących z danego grona, np. województwa, miejscowości, a czasem nawet jednej dzielnicy. Najczęściej jest tak, że wyszukiwarka potrafi samodzielnie wybadać, gdzie znajduje się najbliższe naszemu położeniu spore miasto. Da się to łatwo zweryfikować, klikając przycisk „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że poszukujemy agencji nieruchomości. Gdy osoba wyszukująca jest w w tej chwili w Toruniu, to wówczas wyszukiwarka wytypuje nam najwłaściwiej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Badania są jednoznaczne – powyżej 95% Nabywców poszukuje priorytetowo spółek i usług z ich okolicy, by mieć je pod ręką. Musimy uczynić wszystko, aby trafili na właśnie naszą firmę, bo ponad 3/4 wyszukujących lokalnie dokonało zakupu w późniejszym czasie, a przeszło 80% użytkowników smartfonów i tabletów używa wyszukiwarek internetowych. Co najczęściej wpisują? Wyróżniają się zdecydowanie restauracje, sklepy oraz usługi. Gdy masz własną restaurację, obowiązkowo powinieneś zapytać eksperta o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – jakie działania podjąć?

Tak samo jak w przypadku tradycyjnego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym nadal bardzo ważną kwestią będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy regularnie dodawać treść oraz zatroszczyć się o to, aby publikacje były możliwie jak najlepszej jakości. Należy pamiętać przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Należy teraz zastanowić się nad technikami, które będą specyficzne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
– Założenie strony w Google Moja Firma, które obszerniej omówimy poniżej,
linki z lokalnych stron – dopilnujmy, aby wzmianki o naszej firmie wyświetlono w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz stronach połączonych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących korporację – otoczmy opieką dane, które podajemy w katalogach firmowych i innych stronach. Gdy zmieniamy adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie odnawiamy tego, to wówczas wyszukiwarka może nas potraktować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Nade wszystko ważne będzie założenie profilu naszej spółki w Google Moja Firma. Jest to narzędzie służące do kreowania wizytówek firm, które operują na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej zyskać? Odpowiednie pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki sprawi, że szukający, korzystający z lokalnych słów kluczowych z dużą dozą prawdopodobieństwa trafi na naszą wizytówkę, uwzględniającą adres strony internetowej i telefon do naszej firmy. Samo założenie wizytówki nie jest przesadnie trudne, ale już pozycjonowanie wymaga rzetelności i odpowiedniej znajomości tematu.

Aby dodatkowo pomnożyć swoje szanse na zwabienie lokalnych Konsumentów, spożytkujemy usługę Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten element pozycjonowania lokalnego jest w miarę trudny, ale profity na rynku lokalnym z pewnością będą odczuwalne. Jak powinna wyglądać prawidłowo sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć dobry tytuł. Musimy wcielić się w rolę szukającego i rozważyć, jakich haseł użyje w narzędziu wyszukiwania. Najprościej będzie zamieścić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj oferowanych przez nas usług. Następnie, uzupełniamy wizytówkę o obowiązujące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – trzeba regularnie je aktualizować. W dalszej kolejności tworzymy dla Twojej korporacji unikatowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, najczęściej w postaci nazwy firmy. Jeżeli już mamy tamte elementy, pozostaje jedynie dobrać właściwą grafikę oraz zredagować opis działalności.

Co ważne – wizytówka wiąże się z wystawianiem nam opinii przez wyszukujących. Ich ilość oraz jakość będą decydować o tym, na jakiej pozycji wylądujemy w wynikach wyszukiwania. Gdy zasłużymy na dużą liczbę aprobujących opinii, to wówczas będzie miało to bezpośrednie przełożenie na pozyskiwanie nowych Klientów oraz kreowanie dominacji nad konkurencją.

Pozycjonowanie lokalne to oszczędny i szybszy środek, na znalezienie się w wynikach wyszukiwania niż tradycyjne pozycjonowanie stron. Nie masz pojęcia od czego zacząć? Agencja reklamowa zatrudniająca ekspertów od pozycjonowania lokalnego z pewnością pomoże Ci poczynić pierwszy krok w kwestii pozycjonowania lokalnego.

Zapraszamy na naszą stronę internetową – porady, analizy

pozycjonowanie-stron.torun.pl

 

Komentarze są wyłączone.